Actuele vragen

De lancering van onze abonnementen bracht ons een goedgevulde mailbox met vragen en opmerkingen. Bedankt voor uw betrokkenheid tot ons project!
Door de grote hoeveelheid vragen ligt het soms moeilijk om iedereen snel van antwoord te dienen. Als oplossing hebben we daarom de meest gestelde vragen gebundeld. Die kunnen hopelijk een antwoord bieden op enkele onduidelijkheden.
We zullen regelmatig de lijst updaten.
1) Waar vind ik mijn oude simkaartnummer en waarom hebben jullie die nodig?
Wij hebben uw oude simkaartnummer nodig wanneer u een abonnement bij Neibo wenst met behoud van uw nummer. Zonder die gegevens is het voor ons onmogelijk om de aanvraag naar uw oude operator te doen.
Het is daarom belangrijk om tijdens uw aanvraag correcte gegevens te delen. Zonder correcte informatie zal uw oude operator de nummeroverdracht weigeren en zal er dus vertraging optreden in het proces. Wijzelf kunnen de informatie niet verzamelen.
Waar vindt u het simkaartnummer?
- Het simkaartnummer bevindt zich op uw oude simkaart. Het bestaat uit 13 tot maximaal 19 cijfers. Sommige operatoren gebruiken ook letters in de simkaartcode.
- Het nummer kan u soms vinden op uw factuur van uw huidige operator
- Uw huidige operator kan gemakkelijk uw simkaartnummer opzoeken. U hoeft het enkel maar te vragen aan hun
- In sommige toestellen kan u via de instellingen uw simkaartnummer vinden
2) Ik vind mijn coöperantennummer niet
Omdat voorlopig enkel coöperanten lid kunnen worden, vragen we u tijdens de bestelling naar uw coöperantennummer (vennootnummer). U vindt dat op uw aandeelhouderscertificaat.
Heeft u moeite om het op te vissen? Geen nood, laat het vakje gewoon leeg en wij vullen het voor u in tijdens de verwerking van uw bestelling.
3) Waar is de korting voor coöperanten?
De korting voor coöperanten komt er wel degelijk en zullen we binnenkort invoeren.
Zo, nu bent u helemaal klaar om uw abonnement te bestellen bij Neibo.
Met verdere vragen kan u uiteraard steeds terecht op hello@neibo.be .