Is deelnemen/stemmen verplicht?

Nee, de deelname aan de algemene vergadering is vrijwillig en niet verplicht.

Ik heb al gestemd via Digital Meeting. Hoe pas ik mijn stem aan?

Eens je gestemd hebt via Digital Meeting is het niet meer mogelijk om je stem aan te passen.

Wat is de bedoeling van het vak "mijn commentaar" op Digital Meeting?

In het "mijn commentaar" gedeelte van Digital Meeting stel je je vraag. Wij zullen ze lezen en je een antwoord sturen voor het einde van de stemming. 

Ik heb de inlog e-mail niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via hello@neibo.be. Wij sturen je opnieuw de inlog e-mail!

Hoe werkt Digital Meeting

Bekijk dit filmpje voor wat extra uitleg.

Waar gaat de algemene vergadering door?

De algemene vergadering gaat door in Silversquare Bailli in Brussel.

Na drie jaar verandert Neibo van commissaris van de rekeningen. Waarom?

Onze commissaris van de rekeningen wil haar activiteiten verminderen en verlengt daarom haar mandaat niet.

Heeft Neibo nagedacht over de impact van de intrede van een nieuwe MNO (Citymesh)?

De aankondiging van de vierde operator is ons uiteraard ter ore gekomen. Alleen zijn er nog heel wat onduidelijkheden over hun strategie. Zullen zij zich positioneren als prijzenbreker? Hoe zullen de marktverhoudingen veranderen? Staan ze open voor MVNO's zoals Neibo? En zoja, welke prijzen zullen ze hiervoor vragen?

We wachten dus nog even af totdat we antwoord hebben op de bovenstaande vragen.

Wat is de impact van de huidige inflatie op de rentabiliteit?

Momenteel heeft dit enkel een impact door de automatische indexering van de lonen. Het aantal werknemers is -dankzij automatisering- niet gekoppeld aan het aantal abonnees, waardoor dit geen al te grote impact zal hebben op het break-even punt op middellange termijn. 

Onze netwerkleverancier Orange heeft ons nog geen aangepaste prijzen gestuurd. Voorlopig lijkt dus de stijging van de energieprijzen geen impact te hebben op onze kosten. Daardoor zullen we de huidige abonnementsprijzen handhaven. Aangezien we voornamelijk kleine abonnementen hebben, zal de inflatie ook geen nadelige impact hebben voor ons.

Rekeningen 2021: waarom is er geen prognose of strategie voor 2022? Denken jullie na over de impact van de inflatie en toekomstige facturen van Effortel?

We hebben geen prognose voor 2022 gedeeld aangezien we hiervoor wachten op het rapport van ons communicatiebureau. De prognose en strategie is afhankelijk van de investeringen die zij voorstellen. Gaat het om 50 000 euro of 5000 euro in de eerste maand? Zoiets heeft een grote impact op een prognose. Net zoals het succes van de campagne en de eventuele gevolgen: is het nodig om onze prijzen te drukken zodat we meer abonnees aantrekken? 

Zoals je leest zijn er veel variabelen. We hebben hiervoor effectief verschillende prognoses liggen, maar het zou wat omslachtig en onduidelijk zijn om die allemaal te delen. 

Voor de salarissen is er een prognose van ons sociaal secretariaat. Effortel ontwikkelt momenteel niets waarvoor we een bijkomende factuur verwachten. Alle facturen die zij sturen zijn gekoppeld aan het verbruik van onze abonnees. De kosten voor de verbruik zullen niet stijgen.